zdielať

Inšpirujúce knihy: Zacvičiť si môžete aj doma

cvičenie - form C7xUP  Q8eI unsplash scaled - Inšpirujúce knihy: Zacvičiť si môžete aj doma
Joga Zdroj: unsplash.com

Na otvorenie fitnescentier si predsa len ešte počkáme, avšak pekné a zdravé telo si môžete vybudovať aj doma. Okrem kvalitnej stravy je potrebný aj správny a pravidelný pohyb. Tieto knihy vám ukážu, ako môžete aj za pár minút denne účinne precvičiť telo.

Silové cvičenie s vlastnou váhou
Telo ako posilňovňa – Mark Lauren a Joshua Clark
Táto kniha vám ukáže, že všetko, čo vám doteraz bránilo v pravidelnom cvičení boli iba výhovorky. Zistíte, že nepotrebujete žiadne stroje, platiť fitko, ani veľa času na to, aby ste získali pevnú postavu, silu, ohybnosť a kondičku. Postačí vám iba vaše telo a veci, ktoré máte bežne doma. Cviky v nej sú odstupňované od tých pre začiatočníkov, až po tie pre expertov. Na cvičenie budete potrebovať približne pol hodinu, asi 4-krát do týždňa.

cvičenie - bruce mars tj27cwu86Wk unsplash scaled - Inšpirujúce knihy: Zacvičiť si môžete aj doma

Joga
Candace Moore – Joga Namaslay
Táto kniha sa môže stať vašou jogovou bibliou. Je v nej podrobne popísaných 100 ásan, ktoré sú rozdelené podľa obtiažnosti. Pomáhajú v tom aj krásne fotografie, aby ste každú pozíciu dokázali urobiť správne, s detailným popisom, akým chybám sa vyhnúť. Takže je vhodná aj pre začiatočníkov, aj pre pokročilých. Obsahuje aj 30-dňový jogový program. Zároveň je motivačná, aj kvôli tomu, čo autorka v živote prežila a ako jej aj joga pomohla to prekonať, tiež je plná pekných myšlienok. Po jej prečítaní, možno už po niekoľkých stranách, budete motivovaný nielen do cvičenia, ale celkovo do života.

cvičenie - fezbot2000 smWTOhdPvJc unsplash scaled - Inšpirujúce knihy: Zacvičiť si môžete aj doma

Päť Tibeťanov
Christopher S. Kilham – Päť Tibeťanov
Malá knižka, ktorá vám bude rada robiť spoločnosť pri každodennom rannom cvičení, čo vám prinesie kopec energie do začínajúceho dňa. Ako už z názvu vyplýva, ide o 5 rôznych cvikov. Toto nenáročné a krátke cvičenie dokáže rozprúdiť krv, aktivovať energiu v tele, zlepšiť dýchanie, trávenie a zmierniť stres. Pred každým cvičením je vhodná krátka rozcvička. Zo začiatku sa odporúča 5 opakovaní každého cviku a postupne to zvyšovať, až po 21 opakovaní.

Zdroje:
www.fyziosphere.sk
www.martinus.sk

Kategórie:

Podobné články