zdielať

Jumping prinesie skvelú náladu a spáli prebytočné kilá

Jumping prinesie skvelú náladu a spáli prebytočné kilá - shutterstock 539769010 - Jumping prinesie skvelú náladu a spáli prebytočné kilá
Ak si myslíte, že skákanie na trampolíne je ľahké, ste na omyle. Ilustračné: shutterstock

V súčasnosti sa čoraz častejšie dostáva do popredia nový šport.  Je ideálny pre tých, ktorí majú prebytočnú energiu alebo chcú odbúrať stres. Okrem toho, pri jumpingu sa zbavíte aj nechcených kíl.

Jumping je skvelý na naberanie fyzickej kondície a posilnenie tela. Okrem krásneho zadku toto cvičenie zlepšuje aj kardiovaskulárny systém,zvyšuje tkanivové zásobovanie kyslíkom a pomáha znižovať krvný tlak. Zároveň je ideálne pre dámy, ktoré chcú zhodiť pár kíl a dopracovať sa tak k postave svojich snov. Výhodou tohto cvičenia je, že vďaka trampolíne sa nezaťažujú kĺby. Vďaka mäkkým výpletom trampolíny sa spevňujú kĺbové väzivá dolných končatín. Toto cvičenie výborne posilní aj brušné svalstvo a svaly panvového dna. Dôležité je vedieť, ako ich správne zapojiť.

Cvičenie je skvelé pre všetky vekové kategórie

Princípom cvičenie je skákanie na trampolíne. Každý, kto sa odhodlá vyskúšať túto aktivitu má svoju vlastnú trampolínu. Cvičenie formou skákanie je skutočná zábava, a obľúbia si ho najmä hyperaktívne typy ľudí. Počas cvičenia prináša ľudom uvoľnenie a pocit radosti z pohybu. Cvičiaci sa tak cítia, že sa hýbu preto lebo chcú a nie preto lebo musia. Ide o skupinové cvičenie s motivujúcou hudbou, ktorá nabudí všetky bunky tela. Celé cvičenie sprevádza inštruktorka, ktorá vymýšľa zaujímavé choreografie.

Ak si myslíte, že skákanie na trampolíne je ľahké, ste na omyle. Pri tejto zábavnej aktivite sa zapotí každý. Cvičenia sa často dopĺňajú aj o cvičenie s rôznymi fitness pomôckami ako napríklad o kettlebell. Napriek tomu je to toto aeoróbne cvičenie určené pre všetky vekové generácie, keďže ten kto nevládze má možnosť spomaliť alebo prestať. Dôležitou súčasťou jumpingu je aj strečing, ktorý by mal prísť na začiatku, ale aj na konci hodiny. Tak ako pri každom športe, vďaka správnej rozcvičke môžeme predísť zraneniam a úrazom.

Kategórie:

Podobné články