zdielať

Tieto trendy na sociálnych sieťach vás chytia za srdce v tomto roku

sociálne siete - twitter 292994 1920 - Tieto trendy na sociálnych sieťach vás chytia za srdce v tomto roku

Sociálne siete, internet, ale aj články a weby hýbu v posledných rokoch našimi životmi. Či si to už chceme pripustiť, alebo nie, mnohí z nás si ani nevieme predstaviť život bez Faceboku, či Instagramu. Práve na týchto miestach, ale aj v rámci internetu celkovo nás čakajú novinky.

Umelá inteligencia nahradzuje osobnú komunikáciu

Stretli ste sa už niekedy s tým, že keď ste napísali na chate spoločnosti, mali ste pocit, že sa rozprávate s robotom a nie s človekom? možno ste ani netušili že sa rozprávate s chatbotom. Chatboty často vedia odpovedať na najčastejšie otázky a poskytnúť relevantnú  a odpoveď. Mnoho eshopov začína častejšie využívať túto vychytávku z dôvodu urýchlenia konverzácie s potenciálnym zákazníkom.

User generated content

UGC alebo obsah generovný užívateľom. Ide o zverejňovanie fotografií, textu či videí, samotným používateľom produktu, jeho fanúšikom alebo zákazníkom. Ide o skutočné a čestné odporúčanie zdieľané na internete ktoré je bez nároku na honorár. Až 55% užívateľov dôveruje viac UGC ako iným formám marketingu. Podporuje to dôveryhodnosť značky. Istou formou UGC marketingu je aj označenie obľúbenej značky v Instagram story, napríklad keď si zakúpite ich produkt.

Nakupovanie cez live stream

Táto forma nakupovania by sa dala nazvať aj online formou teleshoppingu. Influencer, alebo iná osoba pustí na svojom profile začne v živom prenose propagovať produkty, ktoré sám odporúča.

sociálne siete - caspar camille rubin XA0v5hbb7HY unsplash scaled - Tieto trendy na sociálnych sieťach vás chytia za srdce v tomto roku
autor: Caspar Camille RubinV tomto roku sa môžeme tešiť na viac live-stream videí, ankiet, ale aj meme.

 

Vizuálne vyhľadávanie cez Google

Vyhľadávanie formou Google Image je novinkou, s ktorou sa mnohí z nás už stretli. napriek tomu, je predpoklad, že v budúcom roku začnú mnohé firmy využívať aj túto formu online marketingu. Ide o vloženie fotografie na Google.  Systém vyhodnotí čo sa na fotografii nachádza a dodá potrebné informácie k obrázku.

Interaktívny obsah a kvízy

Určite to sami poznáte, že sa radi zapájate do rôznych ankiet, ale aj kvízov. Práve vďaka tomuto vedia značky často zistiť názor svojich zákazníkov na konkrétny produkt či službu, ale aj získať si na svoju stranu užívateľov, ktorí sa radi zapájajú do aktivít na webe. Predpokladá sa, že výskyt ankiet či súťaží sa v tomto roku bude ešte zvyšovať.

Meme komunikácia

Napriek tomu, že komunikácia formou meme je obľúbená medzi mladými už niekoľko rokov, do popredia sa dostáva stále viac a viac. Podľa odborníkov, mladí vo veku 13-35 rokov pošlú svojim známym aspoň jedno meme každý týždeň. Mnohé firmy či veľké značky začínajú používať vtipné meme aj na propagáciu svojich produktov.

Kategórie:

Podobné články